tisdag, oktober 02, 2007

Hundledig

Igår var en annorlunda dag. Lämnade jobbet vid lunch för att gå på föreläsning om "Besvärliga människor". Roligt och kul men kanske inte så givande. Efter föreläsningen fikade jag med Tina som äntligen har hittat hem från Schweiz. Sen passade jag på att äta en Texas Burger tillsammans med Mankan H innan det var dags att åka hem till M&D och plocka upp Lilla Studs. Tror hon hade saknat mig för hon la sig i mitt knä när jag kom hem och bet mig hårt och kärleksfullt där hon kom åt.

Hon verkade ha haft en ansträngande dag. Mer om det här.

Vidare måste jag, på tal om bajs (?), få citera Onkel G's blogg:

"Till minneskategorin "En Småbarnspappas Bästa Stunder. Eller Inte." kan vi nu lägga ytterligare en punkt. Here it goes. Idag trampade jag i bajs. Med vänster fot, utan strumpa. Hemma. I sovrummet. Don't ask."

Hihihii....

Inga kommentarer: