lördag, oktober 06, 2007

Aldrig har så få sprungit så kort så långsamt

Jag syftar givetvis på morgonens löptur. Jag hade tänkt springa 4 km men det blev bara strax över 2 km. På samma tid som jag borde springa 4 km. Kaos. Det var som att försöka gymnastisera en pensionärskropp med tvångströja.

Om jag nu behöver något att skylla på (ut och spring själv istället din usla soffpotatis!!) så får det väl bli att jag gick en mycket rask promenad på 40 minuter precis innan. Elsa hittade en lekkompis - Arnold - så jag och Arnies matte tog sällskap på promenaden, och hon höll tempot uppe.

Nu ska här ätas frukost (medan vissa sover vidare) innan det är dags att åka till brukshundsklubben och spåra köttbullar.

PS. Jag har ofrivilligt tvingats att frosta av kylen just idag. Vuxenpoäng?

Inga kommentarer: