fredag, oktober 05, 2007

För ett år sen satt jag inte och körde taxi precis...

...näe, jag köpte lägenhet. Precis idag.

Ett helt år sen.
Det är sjukt.
SJUKT!

Hur fan har tiden kunnat gå så fort? Plötsligt är jag mitt uppe i den nya tidens volvo, villa, vovve - Toyota, bostadsrätt, kelpie. En kelpie om för övrigt var ohyggligt duktig imorsen är vi tränade.

Nu över till nyheterna och sporten. Så här såg det ut på Kanal Lokal imorse. Min gode far gör karriär i media just nu. Igår blev han nerringd av diverse nyhetskanaler för att tala om krisen i Hammarby Hockey. En kris som jag numera är mycket väl insatt i, vare sig jag vill eller inte. Att jag är AIK:are verkar inte vara något hinder. Klicka på bilden så ser ni tydligare hur väl D gör sig i tv. Glöm inte fundera över vem som tagit bilden...

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hej, saknar du mig+ :D

Anonym sa...

Ja :p

Anonym sa...

Men du vet inte vem jag är ju?

Anonym sa...

Jo, anonymous min älskade hemliga vän, eller?

Anonym sa...

Ja iofs, jag gillar att vara hemlig ;)

Sofia sa...

Tjusigt! =) Grattis!