måndag, juli 16, 2007

Bern, ons-sön

Så var jag hemma igen efter ett besök hos en av mina sötisar. Sammanfattningsvis kan sägas:

Onsdag
Flyg Stockholm-Zürich. Coolt med infoskärmar. Tåg Zürich-Bern.
Torsdag
Sol. Promenad. God mat. Lugn kväll. Skavsår.
Fredag
Sol. Parken. Tåg Bern-Zürich. Incheckning. Shopping. Förfest. God mat. Party. Lögner på klubb. Skavsår.
Lördag
Sol. Tåg Zürich-Bern. Parken. Sprit på vikingars vis. God mat. Bar. Ont under fötterna.
Söndag
Sol. Parken. Körsbär. Tåg Bern-Zürich. Flyg Zürich-Stockholm. "Fönsterplats" längst bak i hörnet utan fönster. Skavsår.

En på det hela taget mycket lyckad, solig och avkopplande resa. Nästa gång jag åker någonstans ska jag packa förnuftigare och ha bättre skor.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du har missat "skickade fyllesms" :D

Sofia sa...

Skulle varje fyllesms jag skriver nämnas i den här bloggen skulle det inte bli mycket utrymme kvar till annat... =)