lördag, november 17, 2007

Motionsexplosion

Igår efter jobbet blev det ett pass BodyJam. Det gick bra i början, även om innebörden av ordet bra kan diskuteras. På slutet spårade jag dock ur helt och var totalt bortkommen, medan instruktören såg ut att vara med i en musikvideo. Kul hade jag iaf.

Idag har jag också varit aktiv. Började med en dryg timmes promenad innan frukost, och när jag hade ätit stack jag iväg och gymmade med LinaLowa i 1½ timme. Under tiden övade Elsa på att vara ensam hemma, och det verkar ha gått bra. Hon hade lekt lite med några blommor bara.

Efter lunch och dusch åkte jag och köpte en fin reflexväst åt Krokodil, så att hon ska synas när hon studsar runt på gatan. Hon verkade känna sig viktig när hon fick den på sig. Sen promenerade vi raska 45 minuter i Ursvik.

Tror vi kommer sova gott i natt.

1 kommentar:

u1hcnulf sa...

Alltså, jag gillar din jycke. Men jag drömde faktiskt mardrömmar om'na. Man var tvungen att ha skyddsoverall för att ens våga närma sig.