torsdag, december 18, 2008

I all hast till Haast

Nu ar vi i Haast och har tagit in pa ett backpackerstalle, Wilderness Accomodation. Budget. Kanns sunkigt och lite som i en skrackfilm, men rummet ar i alla fall rent och prydligt. Dusch och toa i korridoren betyder angest om jag vaknar och maste ga upp pa natten.

Vi at aven en budgetmiddag. Torrpase med pasta och sas + en pizza tillagat i det allmanna koket. Kandes riktigt skabbigt, men sa gar det nar man koper byxor for alla pengar. Det kommer forhoppningsvis vara vart det nar vi vandrar och det borjar regna. Om inte,

SKICKA MERA PENGAR!

Planen imorgon ar att vi ska ta oss ner till Wanaka och kanske stanna dar nagra dagar. Det ar en bra utgangspunkt far vara tankta vandringar.

Sannolikt kommer jag blogga pa detta satt framover - inga inlagg pa nagra dagar och sen flera pa rad nar jag hittar internet. Precis som nu kan det handa att jag uppdaterar tidigare inlagg om jag har mer tid att skriva.

1 kommentar:

Tvillingmorsan sa...

Skönt att ha dig tillbaks!
Puss M.