torsdag, december 25, 2008

Lite hjalp med en anmalan

Jag skulle uppskatta lite hjalp fran omgivningen. Risken ar att alla hjalper mig och nagon stackars ansvarig blir galen, men den risken ar jag villig att ta.

Jag vill ga agilitykurs med Elsa, och nagon gang fran nu och framat kommer kursinfo att komma upp pa www.sthlmsavd.se. Om du inte har nagot for dig kan du val kika in dar och kolla om det kommit upp nagot om Agility Grundkurs, varen 2009? Om det kommit upp information om anmalan, kan du da inte slanga ivag ett mail for min rakning till den som tar emot anmalningar och skriva att jag och Elsa vill ga kursen? Skriv att jag skickar mer info nar jag kommer hem.

Tack pa forhand, jag uppskattar det! =)

1 kommentar:

Tvillingmorsan sa...

Hej snuttan! Det är svårt att föreställa sig vilket äventyr ni går igenom, som sakt var så ser jag fram emot live berättelse samt kort. Jag har gått in på agilety sidan men kan inte se att det kommit upp anmälan för nybörjarkursen -09, jag går in senare, lovar att hålla koll på sidan om det dyker upp något.Det går tydligen inte att anmäla sig innan den kommit upp på sidan
Kram Malin.