fredag, december 11, 2009

Rörande fint

Dagens ros går till de (Sollentuna kommun?) som, precis som inför lucia förra året, imorse hade placerat stora marschaller i rondellerna och längs Sollentunavägen. En liten gärning med stor effekt - verkligen stämningsfullt.

Känner mig piggare än väntat idag. Det är stressigt på jobbet nu och igår blev en väldigt lång dag. Jag mår alltid så extremt dåligt av det och efter såna dagar känns det som om jag befinner mig på ruinens brant och att allt när som helst kan brista. Som tur är ser jag ljuset i tunneln i form av en lång julledighet om bara en vecka. Hold on be strong, som Maria skulle säga.

Styrketräningen imorse gick i alla fall bra, och jag klarade alla repetitioner i den skumma RedCord-övningen. Man står typ i plankan fast med händerna i varsitt handtag ett par decimeter över marken, sedan är det bara att börja "boxas" mot golvet. Låter det lätt? Prova själv.

Inga kommentarer: