måndag, september 18, 2006

Cirkel

Jag har styrketränat. Cirkelträning. Det var så grymt jävla skönt när det äntligen var över. Var verkligen tokjobbigt! De första tre varven går bra varje gång men det är ungefär så långt jag orkar. Andra varvet på cykeln är tungt som fan, för att inte tala om andra varvet på roddmaskinen. Jesus. Tur att styrkeövningarna som jag varvar med på slutet är lite lättare.

Fast idag var jag extra duktig. Gjorde armhävningar på fötterna halva tiden och på knäna halva tiden, istället för bara på knäna. En grym förbättring! Gjorde dessutom armhävningarna som följde på upphoppen på fötterna. Jag blir en biff!!

Så. När jag nu avhandlat dagens träning vill jag återgå till Dan Ekborgs penis. Inte hans personliga, utan den på älgen i pjäsen igår. Han använde den som mikrofon ett tag, och det var faktiskt sjukt porrigt. Då hör jag ändå till dem som tycker det är förhållandevis okay att använda sin tarzan till dylika ändamål om man kan och vill. Däremot undrar jag vad tanterna i publiken tänkte...

Inga kommentarer: