tisdag, januari 01, 2008

Igår - nyår, idag - slaskexkursion

Huh! Vilken orutin. Inte en frukostbit hemma trots att jag visste att jag skulle vara bakis. Jag har alltså tvingats ge mig ut i det här snöslasket för att skaffa mat. Skräp!

Firade in det nya året igår hos Tina&Björn, som man kan se på bilden till vänster. Tina är dvärgväxt och står faktiskt upp framför Björn. Det är jättefint att de unga tu har funnit varandra och att de inte låter ett sådant tillkortakommande stå i vägen för deras kärlek.

Nyåret firades hur som helst med god mat, för mycket alkohol, för lite av VBK, raketer och trevligt sällskap. Tina får creds för den fina middagen, även om Björn säkert hade en tass med i spelet.

Om inte nära hälften av mina foton varit suddiga, och den andra hälften bestod av bilder med ovanligt vackert motiv så skulle jag visa mer av min nyårsafton:

Inga kommentarer: