fredag, april 03, 2009

Gäst i KulturTuben

Igår var det KulturTubs-event på Stadsteatern med Birgitta Egerbladhs "Stor och liten". Kvällen till ära hade vi bjudit in en gäst, Jonas, i vår annars slutna kulturförening. Fiasko är ett ord som dyker upp i huvudet när jag ska försöka sammanfatta kvällen. Föreställnigen var inte bra. Tyvärr. Jag fick panik i andra halvlek och undrade hur i hela h-vetet jag skulle härda ut!

Kanske hade betyget blivit högre än 1,5 tulpaner om jag varit lite piggare och mer mentalt stabil än vad jag känner mig. Det råder fortfarande något slags kaos, men en hel del lättade idag när jag stämt av sista gången inför ... men va fan!!

MOUSE IN THE HOUSE! Precis nu! Vid diskmaskinden!! Three blind mice! En livs levande! Herregud, vad gör jag nu? Musinvation i lägenheten! KAOS! På riktigt.

aja.. stämt av sista gången inför fjäderfäresan i helgen i alla fall. Jag hoppas allt lugnar sig nu för jag är trött på att ha ont i magen över att behöva gå till jobbet.

En jävla mus alltså... helt sjukt...

Inga kommentarer: