måndag, maj 04, 2009

Asså...

Åkte till landet i torsdags, eftersom valborg inte längre är som det en gång var. Förr skulle det kalasas vilt, men sånt klarar jag inte längre. Jag blev bakis av två glas vin till middagen. Tiderna förändras.

Krattade mig till ett par blåsor på händerna under fredagen, rensade fram en mur som lågd gömd under massor av ogräs och solade mig på terassen. Lunch i Trosa blev det också.

På lördagen åkte vi hem och gick på kalas hos Karin som fyllde 30 i söndags. Grattis till det! Fin ålder. Elsa, som också fick följa med, var förstås pinsam och däckade först av alla. Mitt i hallen, på alla skor. Men hon skötte sig jättebra under kvällen, snodde nästan ingen mat, var snäll mot alla och höll sig lugn.

Jag är helt kär i den här hunden!

Söndagen avslutades med släktbrunch.
Familjen Demnert - lite bättre än din familj!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Fick inte Elsa vara med? Hon tillhör väl klanen? Kram Isabella

Sofia sa...

Klart hon gör, och det är ju faktiskt skandal (och inget mindre) att hon inte är med på bilden.

Kaos!

Anonym sa...

Låter bra!Men var bor ni nu då? Vi måste ju inte ses på skuggan?
Ha dte gottis/Jenny och vovvarna