tisdag, augusti 11, 2009

Jack's back

Korven den har två. Jag är tillbaka! Har du saknat mig?

Världens bästa semester 2009 är över och det gör ont i själen, för det innebär att sommaren också snart är slut. Förlåt, men det är svårt att vara optimistisk sin första arbetsdag.

Under semestern har jag och JG varit på landet, ätit gott - bara grillat och oftast onyttigt, umgåtts med vänner, badat, solat, trädgårdsarbetat, fikat och sovit länge. Vädret har varit fantastiskt! Varmt och soligt nästan hela tiden, åtminstone är det så jag kommer minnas semestern.

Det har inte fotats allt för friskt, men jag bifogar ett axplock som knäppts med mobilkameran.



Under en helg bar vi 6 ton grus till gångarna.



Klämde hela Harry Potter serien, 7 böcker.


Lata dagar.



Grillmiddag varje kväll. Vågen visade + efter semestern.


Badade flera gånger. Lägsta temp 17 grader. Bästa temp 22 grader.


Elsa badade lite men gillar det inge vidare.


Albin och Valter kom på besök.



Inför vandringen har jag handlat ryggsäck, skor och klövjeväska.

1 kommentar:

åsah sa...

gud vad mysigt! Jag vill också ha en stuga och ha semester... det känns tungt att veta att det inte blir semester på 3 år till! lust att komma och träna på onsdag?