fredag, februari 12, 2010

Jag tog fel brallor ju!

Jag känner mig helt svullen idag och det är byxornas fel. Jag gillar egentligen de här jeansen, men problemet är att de sitter lite för tajt. Och ett ännu större problem är att för några år sen kunde jag inte ha dem, hur gärna jag än ville, därför att de var på tok för stora. Tungt.

Storleken på nedre delen av mig har verkligen ökat markant och jag inser ju att jag måste varit ganska smal tidigare. Fast saken är att jag aldrig sett mig så. Jag har aldrig tyckt att jag har varit så märkvärdigt tunn som jag måste ha varit i jämförelse med nu. Det känns väldigt otacksamt mot mig själv, speciellt som jag inte ser mig som tjock nu. Jag skulle inte ha något emot att gå ner några kilo men jag tycker ändå att jag är ganska fin som jag ser ut. Men det är jobbigt med brallorna...


1 kommentar:

åsah sa...

now the feeling! mina ben domnar dessutom bort när jag har för tajta jeans!