tisdag, september 07, 2010

Regelrevidering?

När jag och JG flyttade upp på övervåningen fastställde vi att antalet tillåtna hundar i sängen skulle vara noll. Räkna antalet hundar i sängen på bilden.

Detta har funkat ypperligt i några veckor men nu när den lilla donnan har svansat in och smält Jontans hjärta blev det nya regler illa kvickt. När jag och Elsa kom tillbaka från prommen imorse hittade vi dem gosandes i sängen. Det är alltid han som sätter upp OCH bryter hund-i-sängen reglerna.

Jag och Korv anslöt oss i alla fall snabbt till sängen, JG gick upp och vi andra somnade om allihop. Tills nu. Grymt skönt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha.... Det var ett bra regelbrott tycker jag ;-)

Fia

katarina sa...

Vi hade också hundförbud i sängen ett tag. Nu har vi släppt på det. Mysigt för det mesta, men allt hundhår och grus skulle jag gärna slippa.