fredag, oktober 08, 2010

Nu börjar vi om igen

Tusen ursäkter senare tog jag mig till gymmet imorse. Mest för att det gick ut information igår kväll  (från chefen aka paps) om att det var obligatorisk närvaro. Har inte haft träningslust alls på sista tiden. Har nästan känt mig rädd för att börja träna igen, rädd för att jag ska känna mig svag, orkeslös och oduglig. Fanns ju lite såna tendenser sist jag körde, och 5 veckors vila råder inte bot på den typen av problem.

Körde 15 min Octane, sen lekte jag lite med TRX:en, bollen och bosun. Ingen press, inga tunga, svåra övningar. Det var helt rätt approach och nu är jag laddad igen! Har mejlat Tompa och hoppas kunna boka in pt-pass med honom varannan vecka fram till jul. Och så kanske det blir egen hårdkörning mån-fre i gymmet och/eller löpspåret om motivationen håller i sig. Skistar 2011!

2 kommentarer:

Tvillingmorsan sa...

You go girl!
P & K

Åsa sa...

är det du på bilden?? snygga armar!! kör hårt!!