tisdag, oktober 12, 2010

Plötsligt händer det bara

Oj oj oj vad jag är nöjd med agilityträningen igår. Plötsligt hände det som jag har börjat tvivla på att det någonsin ska hända. Allting bara funkade! Det var en rolig, snabb bana med långa avstånd och utan några större trassligheter. Det passade oss perfekt.

Analys, varför det gick bra:
  • Jag sprang först banan i full fart, utan Elsa, tills jag var helt säker på den.
  • Jag fokuserade på att kuta mitt snabbaste och lita på Elsa, även i de svårare situationerna.
  • Jag höll mig till planen med två framförbyten.
Är verkligen helt galet nöjd och glad. Jag hann mina två framförbyten trots att ingen, inte ens jag själv, trodde det skulle gå. Tack vare det blev det kalasfint flyt på allting. Åh vad Elsa och jag var duktiga!!

3 kommentarer:

åsah sa...

Härlig känsla!!

eva marie sa...

woho vad du är bäst!! =oD

em sa...

... ni mneade jag såklart...