måndag, september 10, 2012

Söndagsmys



Började gårdagen med att kliva upp tidigt, gå en sväng med tjejerna och sedan sticka iväg och springa intervallisar på Enebybergs IP. Fick blåsa på ena tån men annars var det ett jobbigt men ganska roligt pass. Testade lite olika löpsteg och fotisättningar vilket gjorde att jag inte tänkte så mycket på att det var jobbigt att springa. I alla fall var inte uppvärmningen jobbig. Börjar dessutom äntligen koppla av från "tidshetsen" jag haft. Känns mycket bättre nu när jag struntar i tempot och jag har tagit bort det fältet från min Garmin så jag inte ser hur långsamt det går. Det känns som succé!

Sen åkte jag ut till Rindö och hälsade på Gunnika och Diesel. Vi promenerade en sväng, snackade skit, spårade med hundarna och åt lunch på Ostmakeriet. Mycket trevligt!

Avslutade dagen med lite trädgårdspyssel, kanelbullebak, middag, bröllopsfix och ett avsnitt av Dexter.

3 kommentarer:

Gunnika sa...

Inga kanelbullar?

Sofia sa...

Men åh, glömde skriva det! Har uppdaterat nu! :)

Sofia sa...

Och de blev helt INSANE-goda. Åt tre stycken.