lördag, december 22, 2018

Camp Snowman 2018 har startat


Hurra för lördagar i Vårby! Hurra för Camp Snowman! Jag älskar träningen med Human Ambition utom precis när klockan ringer svintidigt och det är dags att rulla ur sängen.


Det allra, allra bästa är simpisarna. De är de som får mig att åka så långt för att simma. Och coachen förstås. På dagens pass var det jättemånga kompisar med och simmade men det flöt finemangs på banan ändå.


Jag simmade med Håkan, Per, Erland, Bill och Bull. Toppengäng! Tack vare korta luckor och lite draghjälp simmade jag passets 75:or riktigt bra! Idag låg jag strax under 1:10 på dem, istället för strax över som tidigare veckor. Även 50.orna gick jämt, kontrollerat och i okej tempo.


Ser fram emot mycket simning under julen. Camp snowman och 100x100m. Lördag nästan varje dag, det är precis vad jag behöver.

Efter passet och långfika på Finefoods åkte jag till Mariatorget och såg A Christmas Carol på Folkoperan med Mamma, Abbe och Valle. Julstämning! Sedan fika och middag hos M&D.

Nu är jag helt färdig. Lördagskväll, huvudvärk och läggdags innan kl. 21. Godnatt!

Inga kommentarer: