torsdag, augusti 03, 2006

Kondition och United 93

Det ordnade upp sig till slut igår i alla fall. Trände cirkelträning i gymmet på eftermiddagen, och sen var jag lugn. Fattas bara annat, för det var grymt jobbigt och tokigt svettigt. Innan jag gick och tränade gjorde jag ett "Fitness Test" med min pulsklocka, där man får fram ett värde på hur bra kondition man har, vilket beräknas med ett antal inprogrammerade komponenter som t ex. längd, vikt, ålder och aktuell puls. Hoppas testet stämmer, för klockan påstår nämligen att min kondition är på elitnivå. Ville bara berätta det. Sa jag att jag gillade min klocka...?

På kvällen var jag och Karin på gratis bio igen. Den här gången såg vi United 93, en film om det enda flygplan som tack vare handlingskraftiga passagerare missade sitt mål den 11 september. Kände mig spänd, tagen och lätt illamående genom hela filmen, och jag och Karin var överrens om att det var ovanligt tyst i biosalongen efteråt. Rekommenderas, trots att den var hemsk.

Inga kommentarer: