onsdag, augusti 09, 2006

Temavecka: Dump - Fortsättning

Idag la jag ner sista killen. Temavecka dump fortsatte alltså. Det känns ganska bra, för nu är jag fri! Inga jobbiga relationer som inte leder någonstans kvar att slösa energi på. Är otroligt nöjd med min insats! Baksidan av min frihet är att jag inte får vara med honom, och att jag kommer sakna det. Ingen annan är så bra på att få tillvaro och känslor att åka berg- och dalbana. Alltid himmel eller helvete. Henrik, helt enkelt...

Blev sen till gymmet, men det var länge sen jag kände en så stark längtan att gå och stryketräna. Det är verkligen en finfin medicin mot rastlöshet och tristess, så den här kvällen har jag klarat riktigt bra. Att inte springa iväg och träna direkt när jag kommer hem utan vänta lite kanske inte är så tokigt ändå.

Inga kommentarer: