måndag, oktober 20, 2008

Sista grillkvällen för i år!

Åkte till landet med pluttisarna i fredags och genomförde årets sista grillning. Det var egentligen för kallt, men allt går med lite god vilja och en bra mössa.

På lördagen tog vi det bara lugnt, kollade på film, promenerade i Trosa och eldade i öppna spisen. Åt gott. Att äta middag med JG, och kanske dela på en flarra vin, hamnar på min topp 5-lista över bra saker i livet. Det är alltid intressant att prata med honom och det fascinerar mig. Aldrig tråkig.

Söndagen var också riktigt bra. Åkte från landet tidigt och stack ut och joggade direkt när vi kom hem. Det var så skönt! Kände mig ren i själen efteråt. Fortsatte till Täby Centrum och lite seriös shopping. Jag översteg shoppingbudgeten (på 0 kr) men hittade några fina kläder. Kvällen avslutades sedan med städning och vuxenpoängsgivande söndagsstek som min händige pojkvän slängde ihop.

Inga kommentarer: