torsdag, januari 08, 2009

24 timmar senare är jag hemma igen...

Vi lämnade hotellet igår morse kl. 05:00 lokal tid och anlände på Arlanda 21:30 på kvällen, 24 timmar effektiv restid. 7 timmar extra levde vi utan existerande tid.

Flygresan till London tog 13 timmar men gick ganska bra. Kollade film för glatta livet och försökte undvika att folk trampade mig på fötterna. I London fick vi vänta 4 timmar på planet hem.

M&D och lilla Gris mötte på Arlanda och det blev ett kärt återseende. Hur kan man sakna en liten brun luddboll så mycket??? Sov dåligt i natt för att hon tog upp hela min sida av sängen, men vad ska man göra? Känns ändå lite sorgligt, en smula konstigt men samtidigt ganska skönt att vara hemma igen. Jag längtar tillbaka till Nya Zeeland och till Australien, men Hongkong har jag sett nog av.


PS. Är anmäld till Agilitykursen jag bad att få hjälp med. Tusen, tusen tack till Helga som fixade det åt mig!

Inga kommentarer: