torsdag, januari 15, 2009

Tillfreds med livet

Igår när jag åkte från träningen med Elsa kände jag mig otroligt tillfreds med livet. Lycklig rentav. Det var en riktigt bra dag! Började med långprommis med pappa och Elsa, vilket inkluderade en spårläggning. Under dagen tog jag tag i något som bekymrat mig och Elsa var duktig när vi tränade på kvällen. Dessutom var det en fin kväll och skönt att vara ute.

Som grädde på moset fick jag en insikt under fikarasten om hur trivsamt jag har det på kontoret. Värsta lyxjobbet, hur bra som helst! Jag har en så jäkla bra känsla när jag tänker på Sällsis framtid. Konkurrenter - bäva! Det här kommer bli superbra!

1 kommentar:

Katarina sa...

Ja det lilla jag såg av Elsa så såg hon jättefin ut!! Börja Tänka uppåt-framåt! Rutan, Apportering, Inkallning med ställande, fjärren.
Mycket kul som är bra att börj träna tidigt.