tisdag, augusti 07, 2012

Socialsemester



Den här veckan har jag semester och hittills har det varit fullt schema. Socialsemester!

Igår var jag i stan och åt lunch med HP vilket följdes upp av en spontanfika med Sara i Pampas Marina. På kvällen hade jag och JG en shoppingdejt med M&D på XXL inför vandringen i slutet av augusti. Jag fick ett par 2XU 3/4 tights (inte till vandringen) och Reka fick en klövjeväska. Eller... fick och fick...

Idag har jag redan hunnit med långpromenad och träning med hundarna samt ett träningspass med Lindad inför Ångaloppet. Vi körde en timmes varvad löpning och simning (mest simning) i Rösjön och jag känner mig ganska nöjd. Simningen lämnar kanske lite att önska rent teknikmässigt men jag kände mig väldigt väl till mods i vattnet ändå. Det var behagligt att växla mellan simning och löpning och endorfinerna bara sprutade. Nu känner jag mig skönt trött i hela kroppen.

1 kommentar:

Sara J. sa...

Semesterkänsla, verkligen!