lördag, november 17, 2018

En vanlig lördag i Vårby


Vaknade redan strax efter kl. 4 imorse och längtade till Vårby och chansen att sysselsätta mig med något. En kall, smutsig bassäng lockar sällan, men idag var ett undantag. Och jag såg fram emot att få se mina vänners glada nunor.


Inledningen på dagens pass tilltalade mig inte. Ogillade uppvärmningen eftersom bensparken förstörde mitt flyt och att växla rygg/mage gör ofta att jag mår illa. Det blir inte alltid så, men idag var det extremt. Hade svårt att få tempo och rytm på 25:orna men slutade ganska starkt i tröskelsereien.


Jag simmade vare sig bra eller dåligt idag. Försökte vara närvarande men är inte säker på att jag lyckades helt. Genomförde iallafall träningen och ibland är det mer än tillräckligt.


Fikat efteråt klarade jag desto bättre. Som ett proffs, med proffs. Den enda som inte syns bland stjärnorna på bilden är Reka, men hon var också med och lämnade stora tussar med hår på Finefoods idag.

Inga kommentarer: