torsdag, april 04, 2019

Tisdagslunch


Lyckan som infinner sig när man inser att man får simma med världens roligaste Theresia en helt vanlig tisdaglunch. Ihhh!!! Vi drog självklart till Vilundabadet!


Vi körde ett tufft pass och jag blev jävligt impad av Theresia. Starttiderna var snäva, men hon bara körde på. Inget gnäll utan fullt fokus och bra ös! Så ska jag också bli. Jag gnäller och ojar mig för mycket ibland. Behöver HTFU.


Passet såg ut så här:

100m insim
4x50m 25m teknik/25m ss
6x50m 1-3
12x25m medley @0:35

3x(
4x100m @2:00/1:50/1:40 (starttiderna per varv)
2x50m hårt @1:30
200m benspark fenor)

Första varvet sammansatt, andra varvet med paddlar/dolme och sista med fenor.

4x50m avbad


Jag simmade bra. Kontrollerat och starkt. Vevade på mitt bästa under 50:orna, tävlade mot Theresia och tänkte som vanligt att man inte kan göra mer än sitt bästa. Det är svårt att vara explosiv.

Det var ett roligt pass!

Inga kommentarer: