söndag, november 12, 2006

En jordskredsseger

Idag är allt så mycket bättre. Ingen tränings- eller huvudvärk att tala om!

Har packat ganska mycket nu, och jag är väldigt nöjd med mig själv. Den "riktiga" packningen kommer att gå hur lätt som helst och själva flytten kommer antagligen bli rekordenkel. Har städat ut och slängt sååå mycket!

Men idag är det Fars dag. Det är viktigt. Pappa ska hedras och ges choklad eller slips. Min pappa är faktiskt den bästa pappan i världen. De senaste undersökningarna visar att han återigen hamnar i topp, framför starka motståndare som Greger, Manfred, Håkan och Janne. Motiveringen lyder:
    "Med sin längd, mentala styrka, och förmåga att säga vad han tycker i alla lägen är Göran en utmärkt förebild både för sina egna barn och andras. Juryn kan bara lyfta på hatten och ännu en gång gratulera Göran till den fantastiska insats han gjort som far under det gångna året."
Vad mer kan jag säga... Det är min pappa det!

Inga kommentarer: