onsdag, januari 03, 2007

Promenera mera

Idag har jag promenerat så in i skogen mycket! Fast i stan. Först till stan, sen runt, runt, runt. Har varit på minst 14 Åhléns. Med i väskan hem hade jag sedan en vit golvvas, fyra ljus, en flaska sprit och en för kort antennkabel. Inget kom från Åhléns. Jag kommer för övrigt att ha träningsvärk i ben och rumpa imorgon.

Förutom att göra ett årsbästa i promenad så har jag även fikat med Angelica, styrketränat och lagat lunch efter recept. Det var helt fantastiskt, speciellt det sistnämnda. Det var så lätt att laga, det såg så fräscht ut och det smakade SÅÅÅ gott!!! Jag längtar efter nästa gång jag ska få laga nyttig mat. Jag älskar mitt sunda liv!

Ikväll blir det dock ett tillfälligt avbrott i det sunda liv jag just talat mig varm om. Jag har nämligen gjort en godisdeal med mig själv. Enda gången jag får äta godis är när jag går på bio. Och ikväll - bio! Lite synd att det händer redan, men jag ska hålla mig till mina regler.

Inga kommentarer: