tisdag, april 10, 2007

Dröm/Mardröm

När jag vaknade imorse kände jag mig bakis. Tror det beror på att jag drömde att jag var på spritfest på Ica i Sollentuna Centrum och hånglade med ett riktigt stolpskott framför paprikorna i grönsaksdisken. Fattade inte hur det kunde hända och jag åkte därifrån i en taxi som jag delade med tre andra personer. Resan, som gick till en efterfest, var kort och kostade 800 kr totalt. Stolpskottet hade inte råd att åka taxi utan flåsade efter till fots. På vägen fick han coaching av Peter Stormare för att orka hålla jämna steg med taxin.

Ibland har jag helt enkelt inte alla bullar hemma. Eller i korgen. Kan det vara min hostmedicin som är orsaken?

2 kommentarer:

u1hcnulf sa...

Cocilliana etyfin? Mollipect? Den förstnämnda innehåller morfin, den andra kan ge åtminstone bebisar hallucinationer.

Sofia sa...

Mollipect. Me big baby.