söndag, april 29, 2007

Välkommen vår!?

Igår hyllade jag och ett knippe kamrater våren genom att grilla hemma hos mina föräldrar. Tyvärr var det skitkallt och vi tyckte mest illa om vädret istället för att välkomna det. Värmen lyste ju med sin frånvaro och det var nollgradigt under natten.

Det tog större delen av dagen idag att städa upp efter kalaset, men sånt är ju helt okej så länge man inte är bakis. Och det var inte jag. Dessutom fick jag lite hjälp. Badkaret hade inga bucklor och det låg varken ost eller kräftor på gräsmattan. Anders var lugn igår.

Åkte till Kista Centrum på eftermiddagen och köpte markisväv till min balkong, så under kvällen så har jag sytt på det. Är nästan halvvägs. Känns SÅ skönt att vara ledig i två dagar till.

2 kommentarer:

u1hcnulf sa...

Jag är bitter att jag missade =( Ibland suger det bra att jobba.

Roger sa...

Jag är bitter att jag missade =( Ibland suger det bra att jobba.