söndag, september 02, 2007

En jävel på fickparkering

Pedro är såå liten! Igår kväll skulle jag försöka hitta parkeringsplats hos Magnus Hult, men det var ju som förgjort. Till slut hittade jag världens minsta lilla lucka och tänkte att jag måste försöka. Trixade och knixade och hyllade mig själv över hur jävla bra jag är på att fickparkera. Jag fick plats! När jag väl klev ur Pedro såg jag att min insats knappast var något att skryta med. Jag missbedömde helt Pedros storlek. Han tar slut mycket tidigare än man tror!!

Hos Magnus Hult mumsades det marängswiss och grissvansar, men trots det senare uppförde sig lilla Studs under all kritik. Hon var stressad och övertrött så allt var mest jobbigt. Lyckades i alla fall se en timme av "Att återvända" men sen gav jag upp och åkte hem. Det var synd för trots att filmen var en klockren Mamma-action så var den rolig och jag hade gärna sett klart den direkt.

1 kommentar:

magnus sa...

Du måste se klart den! (Du kan få låna den av mig, jag har den i en vecka. :)