måndag, september 24, 2007

Världens kortaste helg, tack så mycket. NÄSTA!

I lördags var det NG och partajj. Cerisa overaller och finniga tonåringar i klungor. Jag kunde haft en roligare kväll. Och dag. Men festen slutade fint.

Vaknade utan den förväntade baksmällan och åkte med M&D, Elsa, M&K, Albin och Valter till Äventyrsbanan i Nacka. D hade fått det i present, och även jag var tvungen att klättra runt bland träden, 8 meter upp i luften. Jag känner mig inte riktigt kompis med höjder, och banan var läskig. Hade valt den lägsta, lättaste banan, men vad hjälpte det? Att gå på en smal vajer med bara några snören att hålla i är helt enkelt inte min grej.

Efter thaimiddag hos M&K lämnades barnen i M's ömma vård och Elsa i Karins densamma. Vi övriga gick på Cirkus och såg Jonas Gardells show. Konceptet var detsamma som alltid, och showens två timmar kändes ganska långa. Tyvärr gick de stackars timmar jag fick sova i natt betydligt snabbare.

God morgon!

Inga kommentarer: