måndag, juli 07, 2008

Helgsammanfattning

Som vanligt nu för tiden så måste helgens alla upplevelser sammanfattas i ett futtigt blogginlägg. En del av mig vill skriva mycket och en del nöjer sig med lite. Så det blir lite. Eller ganska lite i alla fall.

Fredag
World Dog Show på Älvsjömässan. Hur mycket knasiga hundar som helst. Hundar med hårbollar på öronen, hundar med dreads, välkammade hundar, lydiga hundar, stora och små hundar, dansande hundar, bajsande hundar, hundar från polisen, kelpies, hundprylar och massor med folk!! För min del blev det hela en ganska dyr affär.

Lördag
Bröllop för två av Jonas vänner. Vackert brudpar och vacker kyrka, jättegod middag på Cedergrenska tornet och storslagen fest efteråt. När jag gifter mig (anbud mottages) så kommer det inte bli på detta sätt, hur trevligt det än var.

Söndag
Shopping! Och nu är jag pank. Men jag har inrett balkongen med både blommor och spalje, och Jontehandymangull skruvade upp ett nytt fint balkongbord på räcket. Vi har numera även en fett lyxig dusch som man inte behöver tejpa upp duschmunstycket på. Livskvalité!

1 kommentar:

Anna sa...

Nä, jag tror inte storm troopersarna skulle trivas i Cedergrenska.