lördag, maj 01, 2010

Färdigdeklarerat

Så där, då var årets deklaration inlämnad och klar. Skatteverket i Västervik har fått papper om önskat ROT-avdrag inskickat till sig per post och jag tror jag lyckades ganska bra med att fylla i alla uppgifter om inkomst, lägenhetsförsäljning, husköp och uppskov via Internet. Det är inte särskilt svårt egentligen... tror jag.... fast man vet ju inte hur det ser ut när Skatteverket har rättat provet.

I övrigt är min hals helt uppfuckad idag. Jag låter som en kille i målbrottet och det kommer ofrivilliga ljud ur halsen lite då och då. Och det går inte att harkla eller hosta bort. Det får helt enkelt bli horisontalläge på mig idag, efter en god frukost och en lång, lugn skogsprommis med Favoritkorven.

Elsa 9 veckor. Valpsjuk igen? Jag??

1 kommentar:

åsah sa...

hehe, ja, nästa gång är ju imorrn och då kommer jag ha jessi som coach :D