tisdag, maj 04, 2010

Viktklubb.se, vecka 8, - 0,3 kg

Det rullar på... Igår träffade jag fantastiskt snälla och trevliga Cim som påpekade att jag har blivit smal!! Hon är min bästa kompis nu. Det är första gången jag hör någon säga att det syns skillnad.

I övrigt gick det upp ett ljus för mig idag. Efter tre år och problem med hundmöten så insåg jag att jag kräver för mycket av min Korv. Jag belönar för sällan.Det här låter skitfånigt men det var verkligen en otrolig aha-upplevelse jag fick, trots att det är en så väldigt självklar sak. Ibland är man bra dum.

Agilityn igår gick för övrigt otroligt dåligt. Tänkte fokusera på framförbyten eftersom jag alltid bortprioriterar dem för bakombyten, men första rundan hamnade de på fel ställen, andra gången gick det något bättre men tredje gången när jag trodde att jag skulle sätta det perfekt så funkade ingenting istället. Var väl för okoncentrerad.

Hoppas det går bättre ikväll! Ikväll kommer det gå kalasbra!

Inga kommentarer: