onsdag, maj 26, 2010

Viktklubb.se, vecka 11, +/- 0,0 kg

Hade jag skrivit det här i förrgår hade det stått:
Viktklubb.se, vecka 11, +1,0 kg

Hade jag skrivit inlägget igår hade det stått:
Viktklubb.se, vecka 11, -0,5 kg

Men idag var det alltså noll skillnad mot förra veckan. Så jag kör på det, även fast +1,0 kg är det resultat jag mest förtjänar. Glass, grillat med bea, vin, rabarberpaj öl, snacks... you name it... Förra veckan petade jag i mig allt det och lite till. Men så får det vara, jag orkar inte hålla ställningen hela tiden.

Igår såg vi Fish Tank på hemmabion. Lika munter och "feel good" som Precious, fast den här filmen handlade om Mia i en skabbig engelsk förort. Jag och JG satt hela filmen och väntade på att det som måste hända skulle hända, men det hände aldrig. En okej mammaaction, trots misären. Vi hade ju i alla fall läsk och popcorn.

När jag vaknade idag kändes halsen svullen igen.

Inga kommentarer: