fredag, juni 10, 2011

Dyr i drift

Den här veckan och förra har jag ägnat mig intensivt åt lyx och välmående. Tufft för plånboken, härligt för mig. Eftersom alla jag träffat har varit så grymt bra och proffsiga så vill jag framföra mina varmaste rekommendationer av dem:

Ögonfransförlängning - Long Lashes, Cissi/Lisa
Personlig Träning, SSIF, Tommy
Massage, Kropp och själ, Ingrid
Fotvård, Edsvikens fot och hälsa, Linda

Man skulle kunna tro att jag mår som en prinsessa nu, men så är icke fallet. Nej, nej. Jag har sån löjligt vidrig träningsvärk i bålen att det gör ont så fort jag rör mig. I natt vaknade jag av smärtor varje gång jag vände mig. Och jag tyckte ändå att det var en lagom lugn start på träningen i onsdags. Tji fick jag. Dammit. Massagen igår var inte direkt njutbar heller och jag gissar att det är den som har orsakat känslan av stelhet och träningsvärk i benen.

Det är svårt och smärtsamt att leva lyxliv. Men härligt!

2 kommentarer:

Sara J. sa...

Ajajojoj, men man brukar i alla fall må bra i längden av att ta hand om sig själv lite extra emellanåt. :) Jag brukar för övrigt också vara lite stel och öm dan efter en massage-session.

Anonym sa...

Träna fotgående istället - det gör inte ont :)))

Fia