tisdag, juli 10, 2012

Bra födelsedag

Förutom Rekans förnäma vinst igår hade jag en väldigt bra födelsedag.

Den började tidigt med gratulationer och paketöppning. Frukost på sängen avsa jag mig dock kvällen före. Redan kl. 8 hade jag nämligen en dejt i skogen med Gunnika (som jag stulit bilden från) och PV-T. Det blev totalt en timmes trevlig promenad innan jag susade till tävlingen i Uppsala. Hade hoppats på att komma hem ganska tidigt, men blev kvar för att inte missa prisutdelningen (jag är för övrigt usel på att välja pris under stress och kom från prisbordet med en rulle rosa bajspåsar).

Kvällen avslutades på Edsbacka Wärdshus tillsammans med JG samt M&D. Och flera fina födelsedagspresenter. Det var en trött Sofia som stupade i säng på kvällen, och en minst lika trött som klev upp i morse och körde 20 min yoga innan hon somnade om en timme under filten i soffan.

Inga kommentarer: