lördag, mars 10, 2007

Stackars mig!

Igår var jag på fin (och förbannat jävla pissdyr!!) middag med ett gäng mer eller mindre stiliga herrar och Henkeponken. Det var ett roligt sällskap och jag hade väldigt trevligt, men förkylningen jag pratade om igår började verkligen ta sig ton under kvällen. Valde att åka hem ganska tidigt och när jag la mig i sängen kände jag mig alldeles febersnurrig. Ungefär som nu.

Känns faktiskt orättvist att panikjobba en hel vecka och sen bli sjuk när det äntligen är helg. Styrketräningen måste ställas in, och istället lutar det åt att jag inviger balkongen och fångar upp några av de solstrålar som jag just nu ser trilla in genom mitt köksfönster.

Men först ska jag krypa tillbaka upp i sängen med min tekopp. En Harry Potter-bok hade inte varit fel. Inte heller frukost på sängen om en timme eller två.

Inga kommentarer: