måndag, mars 26, 2007

Ring klocka, ring!

Underbart väder idag! Det borde verkligen ha gjort mig sugen på att kliva ut i skogen och springa en sväng. Men det gjorde det inte. Varning nummer ett. Istället har jag käng mig riktigt sliten idag, trött i huvudet och i kroppen. Varning nummer två. Givetvis gav jag mig ändå iväg ut på en tur när jag kom hem, men när jag började springa fick jag lite obehagliga känningar i skenbenet. Varning nummer tre. Ring ring!

Kanske är det inte någon fara utan bara tre sammanträffanden. Eller kanske är det just såna här tecken jag bör ta på allvar. Jag väljer det senare och drar ner lite på tempot den här veckan, och hoppas att det ska göra susen. Nästa vecka är det vilovecka, och efter den ska jag nog vara fit for fight igen.

Kvällens uppiggande middag, rester av en wok, var så stark att jag var tvungen att sitta som en krokodil efteråt för att svalka min stackars mun. Idag verkar inte mycket gå min väg. Dammit.

Inga kommentarer: