torsdag, mars 15, 2007

Härliga tider, strålande tider

Cyklade till och från jobbet idag. Vårpremiär!! Det kändes som att mitt bakhjul blivit en aning skevt under vintern, men annars gick det bra.

På hemvägen stannade jag vid Ulriksdals Slott och sprang intervalljävlar runt planen framför. Det var så in i h-vete jobbigt men det gick väldigt, väldigt bra! Medeltiden/km var 30 sekunder bättre än förra veckan, vilket jag anser är en finfin förbättring. Fast fortfarande är jag på tok för långsam, men med tiden ska jag nog kunna råda bot och bättring på det. (Var det någon som missade den lysande ordvitsen?) Hur som helst så överlever jag ett och annat intervalljävelspass till om det sker under kvällar som den här. Det doftade sommar!

Mitt schampoo luktar förresten godis. Jättegott godis. Hur bra är det när man vill minska sitt sötsug?

2 kommentarer:

Anonym sa...

6 på 33 :)

Sofia sa...

6 på 33... Sekunder? Platser? ;)

Hellre 6 på 33 än 12 på 55. Men det är ju drygt två månader kvar, så än är jag inte orolig.