söndag, december 30, 2007

Nyttigt

Idag har Kroko fått en dos träning med smällarstörning. Först blev jag irriterad över att småkidsen hängde på grusplanen och smällde smällare, eftersom jag hade tänkt träna där med Elsa. Sen insåg jag att jag kunde utnyttja situationen istället. Medan jag och Kroko tränade och lekte på en närliggande gräsplätt så smällde kidsen smällare för fulla muggar. Elsa, som inte vet att man kan vara rädd för sånt som säger pang, studsade runt precis lika glatt som vanligt. Hoppas hon fortsätter i samma goda anda och att M&D friskar på sig så att de kan åka till landet med henne över nyår.

Den fina bilden på Elsa tog Jonas när han och jag promenerade i Bogesund innan jul.

1 kommentar:

Anonym sa...

det låter mer och mer som du drabbats av hundus idiotus. Ett ganska säkert tecken är att allt som stör helt plötsligt blir till hundträning. Som smällare tex :D