torsdag, december 06, 2007

Salsa - inte bara sås

Igår var jag duktig. Gick på ett pass salsaaerobic med LinaLova och efteråt sprang jag en sväng på löpbandet. Aerobicen gick väl sådär, men det var i alla fall roligt. Att försöka vara graciös och dansant känns som en stor kontrast (och jävla utmaning!) för mig i jämförelse med styrketräning och löpning. Tror det är nyttigt. Efter träningen åt jag och LinaLova middag och snackade skit.

Har fortfarande inte packat upp min PS2, trots att jag till och med har fått låna ett spel av Steffe. Det är på gränsen till skandal, men tiden räcker inte till! Imorse gick jag upp 05:20, promenerade med Elsa 30 min och mötte min far vid Martin Ohlsson kl 06:30. Var på jobbet strax efter kl. 7.

Att jag ska gå upp ännu tidigare kan man väl ändå inte begära?

Inga kommentarer: