lördag, november 15, 2008

Nästan som magi

Imorse när jag var ute och sprang hände det något som nästan kan kallas magiskt. Det var som att jag inte behövde anstränga kroppen för att springa, utan den kom in i rörelsen helt av sig självt. Som om löpning var mitt naturliga sätt att ta mig fram, och allt jag behövde göra var att flyta med. Det var helt läckert! Tyvärr slutade flytet efter 20 min, men då var jag så upprymd av det att det inte spelade någon roll.













Sitter nu på landet med elden sprakandes i öppna spisen. En Boef puttrar på spisen och jag har grisen till vänster och snutten till höger. Livet är härligt!

Igår fick jag lite socialt umgänge på Debaser när Spotify var där och spelade musik. Det var kul, även om det blev lite kort som vanligt när Elsa väntar hemma. Och nu sitter jag som sagt på landet och njuter av livet. Snart med ett glas vin i handen.

1 kommentar:

Sara J. sa...

Flow...härligt! Älskar när det händer. :)