söndag, mars 27, 2011

Jag var grym!

Det gick jättebra för mig idag! Höll mig helt till planen och genomförde loppet efter bästa förmåga. Ingen handduk kastades in.

Svajigast var det runt 6-7 km då jag hade en dipp i både självförtroende och ork, men det tog jag igen de två sista kilometerna. Sista var nog min snabbaste och då var det med livet som insats, även om Jontan som stod vid upploppet och hejade tyckte jag såg pigg och glad ut. Långt ifrån hur jag kände mig kan jag säga.

Eftersom jag inte har någon officiell tid på milen tidigare så blev det alltså ett personbästa idag. :) Jag är jättenöjd med min insats!

Preliminär tid: 59:15.

3 kommentarer:

Katarina sa...

Grattis! Visst är det en härlig känsla när man har gått i mål. Man känner sig så duktig och vältränad och nöjd med sig själv! Bra jobbat!!

Sara J. sa...

Härligt, grattis till nya milperset! :) Kram!

Nettan, Klura och Nella sa...

Grattis! Bra jobbat i den här blåsten dessutom.