lördag, mars 12, 2011

Klungan på Dansens Hus

Idag: KulturTubsaktivitet med "Se oss flyga över scenen i fruktansvärda hastigheter" på Dansens Hus med Klungan i regi av Birgitta Egerbladh. Följt av middag på Grill.

Föreställningen började riktigt bra. Bäst var den svarta figuren till vänster i bild som vajade fram och tillbaka och uttryckte sig roligt. Men överlag tyckte jag att alla sketcher blev för långa och det blev lite av ett sömnpiller, även om det var ganska roligt till och från. 6/10 tootsies.

Middagen var toppen. Åt vitlöksbröd med skaldjur, grilltallrik och någon form av chokladfondant. Efterrätten var bäst förstås, men det var väntat.

Träningsvärken är däremot allt annat än toppen. Fy fan vad ont jag har. Förutom det jag tidigare nämnt så har jag nu även stelnat till i vänstersidan, vad, höft och rumpa, så att jag knappt kan gå när jag suttit stilla en stund. Vad tusan gjorde Tompa med mig igår? SÅ tufft var det väl ändå inte??

Inga kommentarer: