torsdag, december 22, 2011

Den enes bröd den andres död

Idag har jag varit trött. Riktigt trött. Efter att jag och tjejerna varit i skogen imorse var jag så trött att tanken på att jag skulle ge mig ut på ett intervall- eller fartlekspass fick mig att vilja gråta. Kunde inte ens få upp motivationen genom att erbjuda mig själv ett mysjoggspass.

Men ibland har man tur. I brevlådan låg en PowerYoga-dvd som jag beställde från ginza.se i förrgår. Och yoga, se det kunde jag visst tänka mig. Så jag rullade ut mattan i biorummet och körde igång.

Programmet var okej och det hade definitivt önskad effekt. Fick ny energi och en otroligt stark välbehagskänsla i kroppen. Riktigt härligt!

Så man kanske skulle kuta en sväng ändå? Eller bara dra ut på långprompe med flickorna igen. Men först rimstuga med te och pepparkaka.

Inga kommentarer: