måndag, december 26, 2011

Helvila

Den här veckan har jag, i enlighet med PT-Tompaträningsmodellen, helvila. I min värld existerar förstås inte någon helvila i dess riktiga bemärkelse, eftersom jag har två flickor som inte alls förstår poängen med något sådant. Så promenerandet blir som vanligt.

I övrigt ska det faktiskt bli rätt skönt att inte träna på en vecka, något jag inte trodde att jag skulle säga.

För att utnyttja vilan till max har jag även passat på att bli lite sjuk. Låg vaken i natt och lyssnade till vinden som slet i taket, samtidigt som jag kände hur halsen blev tjockare och tjockare. Idag känner jag mig rätt risig, orkeslös och lite febrig, så nu blir det eftermiddagshäng i biorummet med Ipren och Rocky Road som gäller.

Krya på mig!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till Jontan i efterhand!
Krya på dej!

/Fia

Sofia sa...

Tack!:)