lördag, januari 21, 2017

Skriv inget i historieböckerna


Nähäpp, jag orkade tydligen inte vara bra både igår och idag. Men det är okej. Livet sliter oerhört på mig just nu och det är orimligt att jag ska orka allt.

När jag såg att morgonpasset bestod av fyra stationer förstod jag direkt att jag skulle fuska. Det finns förstås riktlinjer på varje station, men med så lösa boliner blir jag omotiverad och slö.



Roligast var det att öva starter. Jag hade en jättebra känsla i några av dem och en lite mindre bra känsla i några. Tyvärr hände en olycka där en av simpisarna slog huvudet hårt i botten under ett av dyken. Blodvite uppstod och han fick åka till sjukhus för att sy. Jag blev väldigt illa berörd och förlorade den lilla yttepytte gnutta motivation jag hade.


Körde en station till efter det, men bara 3x100, och sen fick jag nog. Så jag gick helt enkelt upp. Struntade i bensparken.

Och så var det med det passet.

Inga kommentarer: